Hvorfor får jeg ikke logget meg inn / meldt meg på en aktivitet?
Du må logge inn med den epostadressen du har registrert deg med hos oss og passordet ditt. Har du glemt passordet, kan du benytte Glemt passord-funksjonen når du logger inn. Da går det umiddelbart ut en automatisk epost til epostadressen din. Følg anvisningen i den for å selv lage nytt passord.
Har man en 'gammel', ufullstendig bruker fra den forrige nettsiden vår, må man oppdatere brukerprofilen sin først ved å fylle ut alle obligatoriske kontaktinformasjonsfelt. Det gjøres på 'Min side'. Der legger man også til barna sine (fornavn, fødselsår, kjønn).
Prøver man å melde seg på en aktivitet uten å ha noen barn i brukerprofilen sin, får man beskjed på skjermen om at det ikke er mulig å melde på kun en voksen. Da må man gå til "Min side" og legge til barnet først.
De lokale aktivitetslederne kan vise hvordan dette gjøres om du ikke får det til. De kan imidlertid ikke gå inn for å redigere i brukerprofilen din.
Står du helt fast, kan kaospilot Nina Boberg support@enestaaendefamilier.no hjelpe deg slik at du får brukerkontoen til å fungere som den skal.