/ Hjem / Nyttig å vite / Ofte stilte spørsmål / Hvorfor får jeg ikke logget meg inn / meldt meg på en aktivitet?

Hvorfor får jeg ikke logget meg inn / meldt meg på en aktivitet?

Du må logge inn med den epostadressen du har registrert deg med hos oss og passordet ditt. Merk at systemet vårt gjør forskjell på stor og liten forbokstav.

Har du glemt passordet, kan Glemt passord-funksjonen benyttes under innlogging. Det går da umiddelbart ut en automatisk epost til epostadressen din. Følg anvisningen i den for å selv lage nytt passord.

Har man en gammel, ufullstendig bruker fra den forrige nettsiden vår, må den oppdateres først ved å fylle ut alle obligatoriske kontaktinformasjonsfelt. Det gjøres på 'Min profil'. Der legger man også til barna sine (fornavn, fødselsår, kjønn). 

Prøver man å melde interesse på en aktivitet uten å ha noen barn i brukeren, går ikke det og følgende beskjed kommer på skjermen: Det er ingen barn lagt til på brukeren din. Du kan legge til barn på profil siden din. Du kan gå til profil siden din ved å trykke linken under.

Når det er gjort, leter du opp aktiviteten og melder interesse på nytt. 

De lokale aktivitetslederne kan vise hvordan dette gjøres om du ikke får det til. De kan imidlertid ikke gå inn for å redigere i brukerprofilen din. Står du helt fast, kan kaospilot Nina Boberg support@enestaaendefamilier.no hjelpe deg slik at du får brukerkontoen til å fungere som den skal.