Hvorfor får jeg ikke nytt passord når jeg ber om det?

Du må ha passord for å logge inn hos oss, og har du glemt det kan du be om nytt ved å klikke på en link på siden vår. Funksjonen er helautomatisk og vi som jobber i Enestående familier ser ikke hvilke passord du får.

Vi får en del henvendelser fra fortvilte brukere som opplever at det ikke skjer noe i mailboksen deres selv om de ber om nytt passord. Når vi tester funksjonen så virker den, men noen ganger oppfatter epostboksen deres mailen fra oss som reklame / spam og legger den i en egen mappe for slik søppelpost. Du finner den der.  Glemt passord-funksjonen er dessuten en totrinns-rakett, så når du får den første mailen du venter på fra oss og trykker på den, så blir du sendt til en beskjed på nettsiden vår som sier at du vil motta enda en mail. Den kommer den også, men har den første havnet i søppelmappa di så kan også den neste gjøre det. Du kan trolig endre innstillingene i ditt epostprogram slik at eposter fra oss i framtiden ikke feilaktig havner i søppelposten din.

Trykker du gang etter gang på funksjonen vil du motta flere eposter, men de kommer ikke noe raskere eller noe annet sted. Står du helt fast etter å ha sjekket alle mulige mapper i epostboksen din og også har latt det gå litt tid for å forsikre deg om at mail ikke kommer, så er tiden inne for å kontakte vår kaospilot Nina Boberg på bobergn@gmail.com, så hjelper hun deg videre. Hun kan gi deg nytt passord manuelt i løpet av en dag eller to.