Drammensgruppa ønsker å invitere gamle og nye deltakere til å være med på en hyttetur første helgen i advent.
Vennligst les all informasjonen nedenfor her før du melder din interesse.
Helgen 30. november til 2. desember har Drammensgruppa leid en stor hytte med plass til 10 familier. Hytta ligger på Treungen i Nissedal, Telemark.
Familier fra Drammen og Kongsberg vil bli prioritert.
Hytta har flere bad, og til og med basseng. Siden vi skal bo så tett oppå hverandre, må vi ha noen retningslinjer. Det går på det at man må ta hensyn til hverandre, bidra og være en del av fellesskapet. Dette vil bli informert om mer ved ankomst.
Vi står for middager fredag kveld og lørdag, men familiene må selv ha med mat og drikke til frokost, lunsj og kveldsmat. Enestående familier står også for lørdagsgodteri.
Ta med:
Laken og dyne- og putetrekk
Mat
Badetøy
Håndklær
Fotografering: Ta gjerne bilder av egne barn, det er bare hyggelig. Vær imidlertid klar over at mange har reservert seg mot å bli fotografert og det skal respekteres.
Oppmøte: Fra kl. 16:00, men ikke senere enn kl. 19:00.
Vår foreslåtte deltakerpris: Kr 100,- pr familie. Leveres til leder ved fremmøte, gjerne i en konvolutt merket med navnet ditt om du ønsker det. Er prisen mer enn du klarer akkurat nå legger du bare litt mindre i konvolutten, det går helt fint. Har du derimot god økonomi og er med mest for det sosiale, er du som vanlig velkommen til å betale litt mer enn den foreslåtte deltakerprisen.
Påmelding: Logg inn med ditt brukernavn og passord og meld din interesse for å bli med. Benytt beskjedfeltet når det er ting du vil gjøre oss oppmerksomme på. Umiddelbart etter dette kommer det opp en farget tekst på skjermen din om du er påmeldt og har fått plass eller om du er på ønskelista. Samme beskjed er også sendt til din epostadresse (det hender epost fra oss legger seg som søppel/reklame hos mottaker. Den er lett å overse om man leser epost via mobiltelefon).
Det er som vanlig anledning til å melde på kun seg selv og egne barn.
Når du står på ønskeliste, vet vi at du også gjerne vil være med. Da hører du fra oss om vi pga sykdomsforfall e.l. får ledige plasser og klarer å få med deg og dine også. Et slikt hyggelig tilbud fra oss kan komme helt frem til den dagen aktiviteten går av stabelen, så vet du det :)
Strever du med innlogging finner du informasjon her.
Har du bare glemt passordet ditt og trenger et nytt? Benytt Glemt passord-funksjonen når du skal logge inn. Da sendes en epost umiddelbart til din epostadresse. Følg anvisningen og velg selv ditt nye passord.
Vi gjør oppmerksom på at aktiviteter i Enestående familiers regi aldri avlyses. Men det kan hende vi gjør noe helt annet enn det vi har planlagt, for eksempel om det bøtter ned en dag vi skal være ute. Hvor vi da drar istedenfor finner vi gjerne ut av sammen når vi møtes :)
Bare ta kontakt om du lurer på noe. Vi gleder oss til å treffe dere!
Vennlig hilsen frivillig leder Inger og Line-Britt
IOGTs Enestående familier Drammen og Kongsberg
Navn: Inger-Mari Brateng
Telefonnummer: 97786879
E- post: drammen@enestaaendefamilier.no
Det er mange som ønsker å bli med. Når vi har fordelt plassene, vil de som får tilbudet denne gangen motta en bekreftelse på epost fra oss.
Du har ikke registrert noen barn. Gå til Min side for å legge til barn.