Bærumsgruppen skal prøve innendørs klatring.
Aktiviteten passer for den sporty typen.
Vi prioriterer familier med tilknytning til Bærum på denne aktiviteten, og vi prioriterer familier med barn over 6 år. Det er begrensede plasser, så meld interesse så snart som mulig etter at påmelding åpner den 1. februar. Plasser fordeles 4. februar.
Vennligst les all informasjonen nedenfor her før du melder din interesse.
Lørdag 9.februar møtes vi i Holmen Klatrepark, for å klatre med instruktør i 1, 5 time. De voksne må delta aktivt i å sikre, og opplæring vil bli gitt. Ta med matpakke, om det ikke kommer annen informasjon (sender evt. mail til deltagere)
Det er anbefalt å klatre i gymsokker, antisklisokker, eller lette joggesko. (Klatresko er ikke inkludert).
Fotografering: Ta gjerne bilder av egne barn, det er bare hyggelig. Vær imidlertid klar over at mange har reservert seg mot å bli fotografert og det skal respekteres.
Oppmøte: Klokken 1500 i Holmen Klatresenter (Asker).
Har du ikke bil og trenger skyss fra oppmøteplassen? Skriv det i beskjedfeltet når du melder din interesse. Det pleier å løse seg greit ved at vi fyller opp privatbilene og at den som sitter på deler på drivstoffutgiftene. En forutsetning for å få skyss er imidlertid at du har vært med oss tidligere slik at vi kjenner deg litt fra før.
Vår foreslåtte deltakerpris: Kr 30,- pr person. Betales kontant til leder ved fremmøte, gjerne i en konvolutt merket med navnet ditt om du ønsker det. Er prisen mer enn du klarer nå legger du bare mindre i konvolutten, det går helt fint. Har du derimot helt grei økonomi, er du velkommen til å betale litt mer.
Påmelding: Logg inn med ditt brukernavn og passord og meld din interesse for å bli med. Benytt beskjedfeltet når det er ting du vil gjøre oss oppmerksomme på. Umiddelbart etter dette kommer det opp en farget tekst på skjermen din om du er påmeldt og har fått plass eller om du er på ønskelista. Samme beskjed er også sendt til din epostadresse (det hender epost fra oss legger seg som søppel/reklame hos mottaker. Den er lett å overse om man leser epost via mobiltelefon).
Det er som vanlig anledning til å melde på kun seg selv og egne barn.
Når du står på ønskeliste, vet vi at du også gjerne vil være med. Da hører du fra oss om vi pga sykdomsforfall e.l. får ledige plasser og klarer å få med deg og dine også. Et slikt hyggelig tilbud fra oss kan komme helt frem til den dagen aktiviteten går av stabelen, så vet du det :)
Strever du med innlogging finner du informasjon her.
Har du bare glemt passordet ditt og trenger et nytt? Benytt Glemt passord-funksjonen når du skal logge inn. Da sendes en epost umiddelbart til din epostadresse. Følg anvisningen og velg selv ditt nye passord.
Vi gjør oppmerksom på at aktiviteter i Enestående familiers regi aldri avlyses. Men det kan hende vi gjør noe helt annet enn det vi har planlagt, for eksempel om det bøtter ned en dag vi skal være ute. Hvor vi da drar istedenfor finner vi gjerne ut av sammen når vi møtes :)
Bare ta kontakt om du lurer på noe. Vi gleder oss til å treffe dere!
Vennlig hilsen frivillig leder Lene
IOGTs Enestående familier Bærum
Navn Lene
Telefonnummer 94 33 24 09
E- post baerum@enestaaendefamilier.no
Det er mange som ønsker å bli med. Når vi har fordelt plassene, vil de som får tilbudet denne gangen motta en bekreftelse på epost fra oss.
Pris: 30
Du har ikke registrert noen barn. Gå til Min side for å legge til barn.