Vi ønsker å finne på noe litt annerledes nå i disse Corona-tidene. Nå er det jo åpnet opp for at vi kan gjøre noe sammen, og derfor tenkte vi, "hvorfor ikke lage drager til 17.mai?"
Nye og 'gamle' familier er like velkomne :)
Aktiviteten passer for familier med barn fra 8 års alder og oppover. Det hadde vært veldig kult om tenåringene også ville være med :)
Vennligst les all informasjonen nedenfor her før du melder din interesse.
Vi tenker å møtes på Landås skole ved hovedinngangen kl 17.00 torsdag 14.mai. Vi skal være ute, men under tak.
Lederene har allerede gjort klart pakke med alt av utstyr til å lage drager, så hver familie får dette utdelt ved oppmøte. I pakken er det stoff i hvit til dragen som man kan male på, maling, pensler, stoffbiter i rødt hvitt og blått til halen, pinner og tau.
Vi forholder oss selvsagt til Folkehelseinstituttets råd og anbefalinger for å bremse smittespredningen av koronaviruset. Enestående familier har som anbefalt utviklet egne smittvernregler som bygger på disse. Vi forventer at alle kjenner og følger disse når de møter opp på aktiviteter hos oss. Kort sagt kan reglene oppsummeres til KOM FRISK - VASK HENDA - HOLD AVSTAND. Har du grunn til å tro at du kan være bærer av smittsomme sykdommer så blir du hjemme. Vær ekstra nøye med håndvask og gode hoste/nysevaner og hold fornuftig avstand til andre.
Ta med: Drikkeflasker og godt humør!
Fotografering: Ta gjerne bilder av egne barn, det er bare hyggelig, men vær klar over at mange har reservert seg mot å bli fotografert, og det skal respekteres.
Ansvar: Foreldre har alt ansvar for egne barn på våre aktiviteter.
Oppmøte: Kl 17.00 ved hovedinngangen på Landås skole. Det er lett å komme seg dit med buss. Du kan ta buss fra Bergen, da buss nr 2, 3, 80 og 12 går til busstoppet som heter Langhaugen. Derifra er det ca 10 min å gå. Ellers er det parkeringsmuligheter rundtom. Om det er noe spm. ifbm. å komme seg dit, er det bare å spørre leder.
Påmelding: Logg inn med ditt brukernavn og passord og meld din interesse for å bli med. Benytt beskjedfeltet når det er ting du vil gjøre oss oppmerksomme på. Umiddelbart etterpå ser du en rød tekst på skjermen din om at du er på ønskelista. Samme beskjed er også sendt til din epostadresse (det hender epost fra oss legger seg som søppel/reklame hos mottaker og den er lett å overse om man leser epost kun via mobiltelefon).
Det er som vanlig anledning til å melde interesse for kun seg selv og egne barn. Aktiviteten har begrenset antall plasser. De fordeles så rettferdig som mulig 15. mars.
Står du fortsatt på ønskelista etter fordelingen av plassene er gjort, vet vi at du også vil være med. Da hører du fra oss om vi på grunn av sykdomsforfall e.l. har ledig kapasitet og klarer å få med deg og dine også. Tilbudet kan komme helt frem til dagen aktiviteten går av stabelen, så vet du det.
Usikker på om du har fått plass? Se epost fra oss. I tillegg kan du se på Min side. Der finnes oppdatert oversikt over alle dine påmeldinger.
Strever du med innlogging finner du informasjon her.
Har du bare glemt passordet ditt og trenger et nytt? Benytt Glemt passord-funksjonen under innlogging. Da sendes en epost umiddelbart til din epostadresse. Følg anvisningen og velg selv ditt nye passord.
Vennlig hilsen
Linda og Unni
Frivillige ledere i IOGTs Enestående familier Bergen
Navn: Linda
Telefonnummer: 41070879
E- post: bergen@enestaaendefamilier.no
Det er mange som ønsker å bli med. Når vi har fordelt plassene, vil de som får tilbudet denne gangen motta en bekreftelse på epost fra oss.
Pris: 0
Du har ikke registrert noen barn. Gå til Min side for å legge til barn.