Trondheimsgruppa inviterer til nyttårsfeiring på Savalen fra 29 desember til 1. januar!

Tirsdag 29. desember reiser vi til Savalen for å feire nyttår. Vi garanterer masse snø og julestemning!

Vennligst les all informasjonen nedenfor her før du melder din interesse.

Vi forholder oss selvsagt til Folkehelseinstituttets råd og anbefalinger for å bremse smittespredningen av koronaviruset. Enestående familier har som anbefalt utviklet egne smittvernregler som bygger på disse. Vi forventer at alle kjenner og følger disse når de møter opp på aktiviteter hos oss.  Kort sagt kan reglene oppsummeres til KOM FRISK - VASK HENDA - HOLD AVSTAND. Har du grunn til å tro at du kan være bærer av smittsomme sykdommer så blir du hjemme. Vær ekstra nøye med håndvask og gode hoste/nysevaner og hold fornuftig avstand til andre.

Prioritering:

Denne aktiviteten passer for alle aldere og vi kommer til å prioritere de som ikke har vært med på overnattingstur tidligere i år, og de som har økonomiske utfordringer.

Det er en forutsetning at dere har vært med oss på aktiviteter tidligere for å kunne delta på våre overnattingsturer. 

Oppholdet:

Varer fra tirsdag 29 desember til fredag 1. januar. Vi ankommer tirsdag ettermiddag ca. kl 15 og vi innretter oss i de hyttene vi har leid. Vi lager en enkel middag hver for oss i hyttene og møtes til aking, kakao og boller i akebakken etterpå.

Frokosten vil vi spise på selve hotellet alle dagene. Lunsj må vi ordne selv, og for å gjøre det enkelt - tar hver familie med brødmat og pålegg til seg selv og sine. Vi står for middag, som tilberedes og spises hver for oss i hyttene. Vi kan ikke spise samlet i ei hytte på grunn av smittevern. Evt. kveldsmat står man også for selv.

Vi kommer til å ha en felles aktivitet atter frokost, etter lunsj og etter middag. Det blir bl. A.  aktiviteter som aking, bading, besøk i Nissehuset og kanefart. Det forventes at alle deltar på felles aktiviteter.

Nyttårsaften blir det kanekart kl. 16 og nyttårsbuffet på hotellet.

Hyttene:

Hyttene er selvhusholdningshytter, utstyrt med soverom, bad, stue og kjøkken. Alle tar med sengetøy og håndduker til eget bruk. Dyner og puter er der. Alle hyttene vi leier ligger i samme området.

Reise:

På grunn av smittevern må hver familie disponere egen bil. Dersom du ikke har bil, gi oss beskjed om dette. Det går buss og tog til Tynset, så vi finner en løsning.

Oppmøte for alle biler på Rema 1000 v City Syd 29. desember kl 12. Her fordeler vi mat til oppholdet, slik at lederne får frigjort litt plass i sine biler, og kjører opp mot Savalen i samlet flokk. 

Ta med: Klær, uteklær, toalettsaker, håndduker, sengetøy, mat til lunsj og kvelds, akebrett og evt. ski.

Vi sender ut egen epost med info når turen nærmer seg.

Div:

Som alle aktiviteter i Enestående Familier er dette oppholdet alkoholfritt til glede for både store og små. Dette gjelder også på nyttårsaften. Vi stiller med litt snacks og brus slik at det blir likt for alle.

Vi ønsker et mest mulig likt opphold for alle barna og det er ikke ønskelig at man pakker sekken full av eget godteri, men at man er forberedt på å ta av det vi stiller med, slik at det blir likt for alle.

Vi ønsker også at mobiler, nettbrett osv. blir liggende igjen i hyttene når vi møtes til felles aktiviteter.

Vi som arrangerer denne turen, er også frivillige. Vi har med også med egne barn - og alle har ansvar for egne barn under oppholdet. Det forventes at alle er på tilbudssiden, og bidrar til fellesskapet. Vi ledere vil forøvrig gjøre så godt vi kan.

 Kiosk: I Enestående familier er vi opptatt av at alle familier skal ha anledning til å være med, uansett størrelse på lommeboka. Av hensyn til fellesskapet og for å dempe kjøpepresset mellom deltakerne, oppfordres alle til å merke seg dette og unngå kioskhandling. Snakk gjerne med barna dine på forhånd slik at de er forberedt.

Fotografering: Ta gjerne bilder av egne barn, det er bare hyggelig, men vær klar over at mange har reservert seg mot å bli fotografert, og det skal respekteres.

Ansvar: Foreldre har alt ansvar for egne barn på våre aktiviteter.

Oppmøte: Oppmøte for alle biler på Rema 1000 v City Syd 29. desember kl 12. Her hilser vi på hverandre og kjører så av gårde i samlet flokk.

Foreslått deltakerpris: Kr 200,- pr person. Betales ved oppmøte via VIPPS til IOGT Enestående familier #554169. Merk betalingen: 8019 Savalen

Er prisen mer enn du klarer nå, så ta kontakt så ordner vi det. Har du derimot god økonomi, er du velkommen til å betale litt mer om du vil. Vi gjør oppmerksom på at innbetalinger ikke refunderes. Egenandelen dekker hytter, frokost, middag, bading, kanefart og nyttårsbuffet.

Påmelding: Logg inn med ditt brukernavn og passord og meld din interesse for å bli med. Benytt beskjedfeltet når det er ting du vil gjøre oss oppmerksomme på. Umiddelbart etterpå ser du en rød tekst på skjermen din om at du er på ønskelista. Samme beskjed er også sendt til din epostadresse (det hender epost fra oss legger seg som søppel/reklame hos mottaker. Den er da lett å overse om man leser epost kun via mobiltelefon).

Det er som vanlig anledning til å melde interesse for kun seg selv og egne barn. Aktiviteten har begrenset antall plasser. De fordeles så rettferdig som mulig innen 1. desember. 

desember, og står du fortsatt på ønskelista etter fordelingen av plassene er gjort, vet vi at du også vil være med. Da hører du fra oss om vi på grunn av sykdomsforfall e.l. har ledig kapasitet og klarer å få med deg og dine også. Tilbudet kan komme helt frem til dagen aktiviteten går av stabelen, så vet du det. 

Usikker på om du har fått plass? Se epost fra oss. I tillegg kan du se på Min side. Der finnes oppdatert oversikt over alle dine påmeldinger.

Strever du med innlogging finner du informasjon her.

Har du bare glemt passordet ditt og trenger et nytt? Benytt Glemt passord-funksjonen under innlogging. Da sendes en epost umiddelbart til din epostadresse. Følg anvisningen og velg selv ditt nye passord.

Vennlig hilsen

Laila og Christian

Frivillige ledere i IOGTs Enestående Familier Trondheim

Informasjon

Dato

29. des 2020 - 1. jan 2021

Klokkeslett

12:00 - 15:00

Kontakt aktivitetsansvarlig

Navn Laila

Telefonnummer 92 22 24 05

E- post trondheim@enestaaendefamilier.no 

Sted

Tynset

Det er mange som ønsker å bli med. Når vi har fordelt plassene, vil de som får tilbudet denne gangen motta en bekreftelse på epost fra oss.

Start: 18. oktober
12:00
Slutt: 20. desember
12:00

Påmelding

Du har ikke registrert noen barn. Gå til Min side for å legge til barn.

Endre melding

Endre melding