Sør-Rogalandsgruppa inviterer til Rush After Dark på fredag.

Vi har gleden av å invitere dere med på en hoppekveld med garantert discostemning. 

 

De eldste barna vil bli prioritert på denne aktiviteten. 

Vennligst les all informasjon her før du melder dere på aktiviteten. 

Fredag 21. august møtes vi på Rush trampolinepark kl. 19:30, der de kjører i gang et fantastisk lyd- og lysanlegg i to timer med selvlysende trampoliner, glowsticks og ansiktsmaling. 

Ha på lette klær, for her blir en god og varm, og ta gjerne med drikkeflaske så en kan slukke tørsten. 

Det vil også bli servert litt pizza og saft i pausen kl. 21. 

Gi beskjed om eventuelle allergier, så fikser vi til så godt vi kan innenfor Pizzabakerens meny. 

Vi voksne koser oss med kaffe/te og en god drøs. 

For å få lov å hoppe hos Rush, må alle signere egenerklæringsskjema. Følg linken for å registrere dere: 

https://rushnor.booknow.software/no/bnow__newwaiver?site=a0I1t000000NLpS 

Fint om ALLE gjør dette FØR oppmøte. 

I tillegg må vi bruke hoppesokker. Ta med dere som har. Betyr ingenting om det er andre hoppesokker ;) 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi forholder oss selvsagt til Folkehelseinstituttets råd og anbefalinger for å bremse smittespredningen av koronaviruset. Enestående familier har som anbefalt utviklet egne smittvernregler som bygger på disse. Vi forventer at alle kjenner og følger disse når de møter opp på aktiviteter hos oss.  Kort sagt kan reglene oppsummeres til KOM FRISK - VASK HENDA - HOLD AVSTAND. Har du grunn til å tro at du kan være bærer av smittsomme sykdommer så blir du hjemme. Vær ekstra nøye med håndvask og gode hoste/nysevaner og hold fornuftig avstand til andre.

Dette innebærer også at vi ikke kan samkjøre, og at hver enkelt derfor må komme seg til aktiviteten på egenhånd. 

 ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kiosk: I Enestående familier er vi opptatt av å legge til rette for at alle familier skal ha anledning til å være med, uansett størrelse på lommeboka. Av hensyn til fellesskapet - og ikke minst for å dempe kjøpepresset mellom deltakerne, ber vi om at kioskhandling unngås. Da blir det likt for alle og ingen som blir såre og lei seg. Snakk gjerne med barna om dette på forhånd slik at de er forberedt. 

Fotografering: Ta gjerne bilder av egne barn, det er bare hyggelig. Vær imidlertid klar over at mange har reservert seg mot å bli fotografert, og det skal respekteres. 

Ansvar: Foreldre har alltid alt ansvar for egne barn på aktiviteter i vår regi. 

Oppmøte:Vi møtes på Rush presis kl. 19:30. 

Lederne er lette å få øye på i sine  røde t-skjorter med "Er du enestående?" på ryggen. 

Vår foreslåtte deltakerpris: Kr. 30,- pr. familie betales ved oppmøte via Kjøp og betal-knappen i VIPPS til IOGT Enestående familier #554169. Merk betalingen: 8022 Rush. Vi gjør oppmerksom på at innbetalte egenandeler ikke refunderes. 

Er prisen mer enn du klarer, vippser du bare mindre, det går helt fint. Har du derimot helt grei økonomi, er du velkommen til å betale litt mer. 

Påmelding: Logg inn med ditt brukernavn og passord og meld din interesse for å bli med. Benytt beskjedfeltet når det er ting du vil gjøre oss oppmerksomme på.

Umiddelbart etterpå ser du en rød tekst på skjermen din om at du er på ønskelista. Samme beskjed er også sendt til din epostadresse (det hender epost fra oss legger seg som søppel/reklame hos mottaker og den er lett å overse om man leser epost kun via mobiltelefon).

Det er som vanlig bare mulig å melde på seg selv og egne barn.

Aktiviteten har begrenset antall plasser. De fordeles så rettferdig som mulig innen 20. august.

Når du står på ønskelisten, vet vi at du gjerne vil være med. Da hører du fra oss om vi p.g.a. sykdomsforfall e.l. får ledige plasser og klarer å få med deg og dine også. Et slikt hyggelig tilbud fra oss kan komme helt frem til den dagen aktiviteten går av stabelen, så vet du det :) 

Usikker på om du har fått plass? Se epost fra oss. I tillegg kan du se på Min side. Der finnes oppdatert oversikt over alle dine påmeldinger. 

Strever du med innlogging finner du informasjon her. 

Har du bare glemt passordet ditt og trenger et nytt? Benytt Glemt passord-funksjonen når du skal logge inn. Da sendes en epost umiddelbart til din epostadresse. Følg anvisningen og velg selv ditt nye passord. 

Bare ta kontakt om du lurer på noe. Vi gleder oss til å treffe dere! 

 

Vennlig hilsen frivillig leder Vibeke og Linda 

IOGTs Enestående familier Sør-Rogaland 

Informasjon

Dato

21. aug 2020

Klokkeslett

19:30 - 22:00

Kontakt aktivitetsansvarlig

Navn: Vibeke og Linda

Tlf: 920 63 051 / 450 37 760

sor-rogaland@enestaaendefamilier.no 

Sted

Lagerveien 13, 4033 Stavanger

Det er mange som ønsker å bli med. Når vi har fordelt plassene, vil de som får tilbudet denne gangen motta en bekreftelse på epost fra oss.

Pris: 30,- pr. familie

Start: 17. august
18:15
Slutt: 19. august
22:00

Påmelding

Du har ikke registrert noen barn. Gå til Min side for å legge til barn.

Endre melding

Endre melding