Hvorfor får jeg ikke nytt passord når jeg ber om det?

Du må ha passord for å logge inn hos oss, og har du glemt det kan du be om nytt ved å klikke på en link på siden vår. Funksjonen er helautomatisk og vi som jobber i Enestående familier ser ikke hvilke passord du får.

Vi får en del henvendelser fra fortvilte brukere som opplever at det ikke skjer noe i mailboksen deres selv om de ber om nytt passord. Når vi tester funksjonen så virker den, men vi har erfart at det dessverre kan ta flere timer før man får den mailen man skal ha! Da har man jo for lengst mistet tålmodigheten og kanskje trykket flere ganger. Pust! Mailen kommer, men vi vet det tar alt for lang tid! Glemt passord-funksjonen er dessute en totrinns-rakett, så når du endelig får den første mailen du venter på og trykker på den så blir du sendt til en beskjed på nettsiden vår som sier at du vil motta enda en mail. Den kommer den også, men det tar ofte en time til.

Trykker du gang etter gang på funksjonen vil du motta flere eposter, men de kommer ikke noe raskere. Vi arbeider med å få opp farten på denne funksjonen, men inntil videre kan vi ikke gjøre noe annet enn å be deg smøre deg med tålmodighet. Be om nytt passord før du legger deg om kvelden. Har du ikke motattt noe før neste morgen er tiden inne for å kontakte vår kaospilot Nina Boberg på bobergn@gmail.com, så hjelper hun deg videre om det er teknisk mulig.

Vi håper feilen snarlig blir løst og at det snart skal gå raskt og enkelt å få nytt passord hos oss. Beklager bryet dette skaper for deg.