Hvorfor får jeg ikke logget meg inn / meldt meg på en aktivitet?

Du logger deg inn hos oss med epostadressen du brukte da du registrerte deg hos oss. Passord skal du ha fått på epost. Har du glemt passordet ditt så kan du enkelt be om å få tilsendt et nytt ved å trykke på lenken på logg-inn-siden.

(Enkelte av dere opplever nå i lanseringsperioden at innloggingen deres avvises.  Dette skyldes ofte at dere ikke har en bruker hos oss som det nye systemet vårt aksepterer, De av dere dette gjelder har meldt dere på en konkret aktivitet hos oss for lenge siden slik at systemet vårt husker og kjenner igjen epostadressa deres, men dere "registrerte" dere da nødvendigvis ikke, og nå blir systemet vårt forvirret når dere prøver å logge inn igjen. Vi arbeider med å finne en felles teknisk løsning som gjør at de dette gjelder ikke blir avvist i vår nye innloggingsløsning. Vi regner med at en slik løsning er på plass om få dager. Mens vi venter på en slik løsning kan vår kaospilot Nina Boberg i mange tilfeller hjelpe deg ved å gi deg passord manuelt. Kontaktinformasjon til henne finner du nederst på nettsiden her.).

Første gangen du registrer deg hos oss / logger deg inn på våre nye nettsider må du sjekke opplysningene vi har registrert om deg. Det gjør du på "Min side". For å melde deg på en av aktivitet hos oss MÅ du ha lagt inn på "Min side" hvilke barn du kan komme til å ha med deg på våre aktiviteter. Legg til navn på barna du tenker ha med deg, fødselsåret deres, kjønnet deres og trykk "lagre". Neste gang du prøver å melde deg på en aktivitet hos oss vil du få opp de barna du har lagt til på "Min side" som barn du har mulighet til å melde på. Prøver du å melde deg på en aktivitet uten å ha registrert noen barn i brukerprofilen din på "Min side" vil du få beskjed om at det ikke er mulig å melde på kun en voksen. Da må du gå til "Min side" og legge til potensielle barn først.

De lokale lederne kan vise deg hvordan du gjør dette hvis du ikke får det til, men de kan ikke gå inn og redigere brukerprofilen din. Dersom du gir dem passordet ditt kan de imidlertid hjelpe deg med å få dette på plass første gangen.

Har du ikke passordet ditt og står helt fast kan vår kaospilot Nina Boberg hjelpe deg. Send henne en epost på bobergn@gmail.com så hjelper hun deg så snart hun har anledning. Kaospiloten vår kan slette brukere, legge til barn og gjøre andre typer endringer i vår database slik at også du får brukerprofilen din til å fungere slik den skal..